A XXI. század emberei mindennapi életének egyik alapvető meghatározója a globális információs társadalom kialakulása. Magyarországon is nap mint nap tanúi vagyunk annak a folyamatnak, ahogy a számítástechnika egyre sűrűbben és mélyebben átszövi mindennapi életünket. Mind hatványozottabban jelentkezik, illetve testesül meg újabb és újabb szolgáltatások formájában az a felismerés, hogy az információ pénz és az informatizáltság a versenyképesség és a hatékonyság döntő eszköze. A világgazdasági versenyben és az Európai Unióban történő érvényesülés során Magyarországnak létérdeke ezen a területen az élvonalbeli technológiák alkalmazása.

Az 1994-ben létrejött EUROTEL-21 Kft. alapítóinak és vezetőinek célja, hogy állam- és közigazgatási, valamint távközlési, informatikai és számítástechnikai tapasztalataiknak, ismereteiknek, kialakult szakmai kapcsolatrendszerüknek a felhasználásával magas színvonalú, ellenőrzött szolgáltatást nyújtsanak a megrendelőik számára. Különös hangsúlyt fektetünk arra, hogy rugalmasan , a lehető leggyorsabban elégítsük ki partnereink igényeit. Üzletpolitikánk egyik alappillére megbízóink hosszú távú elégedettsége. Partnereink körébe tartoznak kormányzati, állam- és közigazgatási szervek, egészségügyi intézmények, valamint professzionális informatikai felhasználók és szolgáltatók.

Az előbbi célok elérését képzett, sokirányú tapasztalattal felvértezett munkatársak teszik lehetővé. Kiemelt fontosságúnak tartjuk informatikai megoldásaink emberközpontúságát. Projektjeink, szoftverfejlesztéseink során különös figyelmet fordítunk az üzembe állított rendszereink felhasználóbarát karakterére.

Társaságunk elkötelezett termékei, szolgáltatásai minőségének folyamatos tökéletesítésére, ezért céljai elérése érdekében ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert üzemeltet.